poniedziałek, 28 września 2015

BĄDŹ TRENDY I WSPIERAJ MARKETING SZEPTANY ;)

Ambasador to brzmi dumnie ;) A może i nie?




Zaczęło się przez przypadek. Zarejestrowałam się (z ciekawości) na jednej ze stron zrzeszających chętnych do testowania produktów.. W zasadzie bez przekonania..
Jak się okazało bardzo szybko – zostałam zakwalifikowana do pierwszej kampanii.. 
A potem... potem już posypały się kolejne.


Tym oto sposobem, kurier dużo częściej niż zwykle rzuca mi złowieszczy wzrok, kiedy ma już za sobą wdrapanie się na to moje trzecie piętro z paką pod pachą :) :D Obawiam się, że nawet mój uśmiech od ucha do ucha, nie łagodzi obyczajów ;P :P




Wyjątkowa przesyłka od Monte....z suchym lodem :D




Dla tych, którzy nie wiedzą – od razu rozwiewam wątpliwości. Udział w tych kampaniach absolutnie nie jest odpłatny. Tzn........mi nikt za to nie płaci ;) Choć może zabrzmi to przekornie, ale dla mnie to idealne rozwiązanie! :) Dlaczego?


Bo mogę szczerze i naturalnie podejść do tematu.. Nie czuję się zobowiązana, bo ktoś płaci – więc wymaga! Mogę pozostać w zgodzie z własnymi przekonaniami i …......subiektywną opinią. Jasne, fajnie byłoby być Ambasadorem marki, którą sami wybraliśmy i chcemy ją firmować swoją (skromną) osobą, ale kto wie – może właśnie taki produkt przyjdzie nam testować :) Przecież przypadki rządzą światem :D








Spotkałam się już ze zdaniem, że to zabawa nie warta świeczki. Nic z tego nie mam, więc po co się w to bawię... np. ja mała biedronka, taszczę ze sobą litrowe soki (żeby dać komuś skosztować) :P
Ano.... dlatego, bo lubię! Lubię poznawać nowości, testować i odkrywać kolejnych ulubieńców (albo wiedzieć, co łukiem szerokim omijać ;)) Dla przykładu – nie wydaje mi się, bym kiedykolwiek kupiła ketchup Międzychód...a dziś, jest on moim zdecydowanym ulubieńcem! Nigdy bym się o tym nie dowiedziała, gdyby nie możliwość uczestnictwa w kampanii tego produktu..

Fajne jest też to – że w każdej paczce są produkty „do rozdania” :) Co daje możliwość poznania różnych ciekawych produktów także mojej rodzince, znajomym czy sąsiadom ;) 
I tak to się potem składa, że podczas spotkań towarzyskich – kończymy rozmawiając 
o problemach dzisiejszych gospodyń domowych ;) :P :P





Ketchupy Międzychód! Najlepsza kampania ever! 




Całkiem nowa kampania Perlux`a... Prać każdy musi, ale znaleźć 
idealny detergent wcale nie tak łatwo.. Po pierwszych praniach mogę
 stwierdzić, że ubrania pachną cudnie, ale nie efekt wybielania nie powala :) 



Już w tą sobotę – pierwsza w sezonie jesiennym – babska domówka :) 
z próbkami Perlux spakowana :D Czyli wiecie.... będziemy prać, znaczy się...rozmawiać o praniu :) (ubrań! nie brudnych pieniędzy ;)))))))))))))

Tak tytułem podsumowania – polecam Wam funkcję Ambasadora ;) Dopóki szczerze, 
a przede wszystkim z luzem będziecie podchodzić do tematu – jestem pewna, że przyniesie to Wam wiele radochy.





Zdjęcie mówi samo za siebie. Strzał w dziesiątkę w obliczu likwidacji sklepików szkolnych ;)

8 komentarzy:

  1. Hehe co to za kurier jak tak fuczy, przy takich paczuszkach :P ostatnio zamawialiśmy żwirek dla Pie`a i bez zająknięcia wniósł całe 30 kg żwirku (ot taka promocja była :P ) na 3 piętro + dostawa prosto do przedpokoju, gdzie ja miałam mega problem przesunięcia tej paki o 5 cm :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah no ale wiesz.... te moje schody są OKROPNE! :) Zawsze Ci kurierzy tacy zdyszani hahah :)

      Usuń