poniedziałek, 29 września 2014

Charlie Malcolm mnie oTAGował! FALL TAG? Zatem proszę!






Zostałam poproszona o odpowiedź na kilka pytań... Jak to mówią - mówisz i masz!

Fall Tag/Tag Jesienny


Ulubiona jesienna potrawa?
- Cóż... jeśli trzeba podać jedną ..to się poddaję ;) Uwielbiam wszystkie syte i pełne rozgrzewających przypraw zupy.. Gulaszową, żurek...krem z dyni – o i z pieczonych pomidorów z papryką :) Nie ma nic lepszego niż miseczką gorącej zupki w mokry i ponury dzionek :) 




Rzecz bez której nie możesz się obejść podczas jesieni?
- Parasol! Minęły czasy, gdy jako dziecko UWIELBIAŁAM biegać po deszczu (w nadziei, że urosnę – cóż jestem przykładem na to, że to bujda na resorach :P )




Ulubiony jesienny napój?
- Herbata z cytrynką i miodkiem. Owocową też nie pogardzę... Jesień i zima to jedyne pory roku, w których w ogóle piję herbatę.. Jestem fanką kawy. Mocnej, czarnej i z fusami ;) (parzonej czyli)



Ulubiona świeca zapachowa? 
- Lubię te IKEA`owskie :) Tanie (5 złociszy), ale mega aromatyczne.. Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na kominki, w których palę woski... Głównie Yankee Candle.. 



Ulubione jesienne rzeczy w garderobie lub w domu?
- Kocyk. Cieplutki, milutki... ahhhhhh 


Ulubiona zmiana w przyrodzie?
- Bardzo lubię owoce jesieni.. Kasztany, żołędzie, jarzębinę... Bardzo pozytywnie mi się kojarzą... z dzieciństwem, przedszkolem.. Taką beztroską :) 


Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween?
- Horrory bardzo lubię.. Ale czy mam ulubiony? Nie.. Nie przepadam za oglądaniem filmów kilka razy... Ostatnio oglądałam „Dark Skies” - Mroczne Niebo – całkiem, całkiem... 


Ulubiony jesienny owoc?
- Niewiele ich jadam jesienią niestety... Najwięcej jest jabłek, a ja ich fanką nie jestem (nawet na złość Putinowi ;P) 


Gdybyś poszedł na imprezę halloween'ową za co byś się przebrał?
- Nie musiałabym się przebierać! hahahaha


Ulubiony jesienny zapach?
- Zapach do auta z Yankee Candle (Autumn Fruit)



Ulubiona muzyka na jesień? 
- Ojjj nie mam ulubionej muzyki na żadną porę roku! Słucham różnych typów muzyki, w zależności od nastroju... Ostanio Rojek...i Birdy :) Dwa różne światy, ale … so what! :) 


Co lubię, a czego nie lubię w jesieni?
- Lubię tą kolorową, piękną, złotą jesień... Wkurza mnie, że wraz z jej pojawieniem się, dzień robi się krótszy... i zimniejszy ;) 



To chyba wszystko... :) 

Polecam bloga Charlie Malcolm`a Charlie Malcolm


A do wykonania zadania proszę Martę Kobieta z Książką  oraz Bogusię Anioł na Resorach

1 komentarz:

  1. Dziękuję Olusia:) odpowiedzi pojawią się w tempie mojej błyskawicy :D:D buźka

    OdpowiedzUsuń