poniedziałek, 2 grudnia 2019

Oczyszczacz Philips Dual Scan 4000i - czyli gadżety kobiety 😉



Jak wiadomo wszem i wobec – z tym moim „dychaniem” jest nienajlepiej 🙄

Jakkolwiek by się nie starać, są czynniki, które nie pomagają.. Nadszedł właśnie okres, kiedy każda osoba mająca problemy z układem oddechowym (niezależnie czy jest to jakaś poważna choroba, niewydolność, astma czy alergia) w okresie grzewczym cierpi podwójnie.

Mieszkając w mieście, każdego dnia jesteśmy nrażeni na wdychanie spalin, dymu przemysłowego...ale niestety kiedy dochodzi do tego toksyczny smog z kominów – sytuacja robi się naprawdę patowa. Mimo kampanii informujących, kar, dopłat do wymiany pieców – i tak ciągle są ludzie, którzy palą śmieciami 😤

Nie jestem w stanie uniknąć wychodzenia z domu (nawet bym tego nie chciała). Ale jeśli mogę „poprawić” powietrze w domowych pieleszach – to warto to rozważyć.


W ruch poszedł zatem oczyszczacz powietrza Philips Dual Scan. Trochę było mi trudno wyobrazić sobie jak to działa. Ale mój cały sceptycyzm minął, kiedy po krótkim wietrzeniu domu – oczyszczacz wskazywał przekroczone parametry zanieczyszczenia i …. błyskawicznie „zwiększał obroty”, by je wyrównać.

Powietrze w sypialni jest takie...rześkie! Nie wiem jak to określić, ale śpi mi się naprawdę dobrze. A świadomość, że choć przez te godziny spędzone w domu, moje płuca „odpoczywają” od miejskiego „brudu” naprawdę poprawia mi nastrój. 🥰



Jak przy każdej nowości – jestem pełna euforii – ale obiecuję, że napiszę Wam za kilka tygodni jakie są moje spostrzeżenia po dłuższym stosowaniu
 tego cudeńka..✌️

A na razie – biorę głęboki (czysty) oddech.💞


12 komentarzy:

  1. W sumie czemu nie. Mieszkam w większym mieście więc oczyszczacz się przyda. W firmie https://ozonatory.eu już takie znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest taka możliwość, to trzeba sobie pomóc. Myślę, że oczyszczacz powietrza to dobry pomysł na zakup. Tym bardziej jak ktoś ma problemy zdrowotne, a i bez nich też warto zadbać o jakość powietrza u siebie. Nawet mam taki ranking https://wybierzoczyszczacz.pl/oczyszczacze-powietrza/electrolux/ , który może ułatwić konkretny wybór. Też mam taki plan zakupowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że warto oczyszczacz powietrza mieć w domu. Jest to zawsze praktyczne urządzenie, które nawet nie zajmuje dużo miejsca. A co jest jego zaletą? Czyste powietrze :). Dlatego można zajrzeć sobie do Max Electro czy innego sklepu i kupić coś co wpadnie wam w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie nie mieć w domu oczyszczacza powietrza, zwłaszcza przy małym astmatyku. Osobiście polecam urządzenia wyposażone w dodatkowe funkcje - oczyszczacz powietrza z nawilżaczem i jonizacją. Wtedy nie tyko powietrze będzie czyste, ale także zostanie utrzymany optymalny poziom wilgotności i równowaga jonowa w pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście korzystam z Oczyszczacz Philips AC2958/53 i do tej pory jestem bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie stoję przed zakupem oczyszczacza powietrza i jeśli mam być szczera, to zainteresował mnie model coway Nawet w sieci można przeczytać same pochlebne opinie na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz oczyszczacza powietrza, warto zainwestować w dobre oświetlenie pokoju, które może się przełożyć na nastrój domowników np. inteligentne żarówki

    Pozdrawiam,
    https://spectrumsmart.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i pomocna recenzja. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten odświeżacz od jakiegoś czasu. Mogę go polecić każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis! Ten sprzęt wydaje się być godny polecenia

    OdpowiedzUsuń