Sobota, sobota... sprzątanie, robota!
Korzystając z okazji chcę Wam coś polecić. Ja, jako ja, nie z powodu jakiejś kampanii gdzie proszą mnie o to - tylko z czystej nieprzymuszonej woli
(choć w zasadzie to bez różnicy, bo i tak zawsze piszę co myślę )
Zatem - proszę Państwa oto elektryczna ściągaczka do szyb. Zamówiona (i zachwalana) najpierw przez moją przyjaciółkę (która okna myje często - brawo Ty Pati ), a potem pożyczona nam w celu sprawdzenia co to za cudo.
Po testach - kupiliśmy i my. Okna myje się dużo szybciej, mniej bałaganu, żadnego chlapania... Zresztą nie tylko okna, my akurat mamy dużą szafę ze szklanymi drzwiami...których mycie do ulubionych nie należy.. (mazy, zacieki i inne zmory )..
Fajny, naprawdę fajny gadżet.
Żeby była jasność - w naszym domu okna myje raczej mój małż - fizycznie ta akcja mnie przerasta... Ruchomość u mnie na wysokim poziomie ale w kwestii gabarytów to mam spore braki
Wiem, że na rynku jest wersja konkurencyjnego Karchera - i to z bardziej rozbudowanymi funkcjami. Absolutnie nie sugeruję, że któraś jest lepsza. Niezależnie co wybierzecie, ile zdecydujecie wydać pieniędzy - taki gadżet NAPRAWDĘ warto mieć. Mycie okien przebiega dużo, dużo szybciej. Jedyne o czym trzeba jednak pamiętać.. to planując mycie okien, trzeba też zaplanować wcześniejsze ładowanie myjki ;) Co by się i jedno i drugie w czasie zbiegło ;P
Jako, że sprzęcik ten zamówiłam na electro.pl chciałabym przy okazji napisać kilka słów na temat sklepu. Po kilku miesiącach użytkowania - wydawało się nam, że myjka się zepsuła. Zgłosiłam reklamację. Następnego dnia już otrzymałam info, że został wysłany kurier, który odbierze ode mnie wadliwy towar w celu rozpatrzenia reklamacji.
Głupio wyszło, bo okazało się, że myjka jednak była sprawna (brak ładowania wynikał z zepsutego kontaktu). Na szczęście zdążyłam z odwołaniem kuriera i w ogóle całej reklamacji. ALE do czego zmierzam. To info (myślę, że istotne) dla wszystkich tych, którzy się boją kupować sprzęt online w obawie, że w razie usterki będzie problem ze zwrotem/serwisem. Jak się okazuje... są sklepy, gdzie przebiega to sprawnie i ekspresowo. Brawo Electro.pl!
Korzystając z okazji chcę Wam coś polecić. Ja, jako ja, nie z powodu jakiejś kampanii gdzie proszą mnie o to - tylko z czystej nieprzymuszonej woli
(choć w zasadzie to bez różnicy, bo i tak zawsze piszę co myślę )
Zatem - proszę Państwa oto elektryczna ściągaczka do szyb. Zamówiona (i zachwalana) najpierw przez moją przyjaciółkę (która okna myje często - brawo Ty Pati ), a potem pożyczona nam w celu sprawdzenia co to za cudo.
Po testach - kupiliśmy i my. Okna myje się dużo szybciej, mniej bałaganu, żadnego chlapania... Zresztą nie tylko okna, my akurat mamy dużą szafę ze szklanymi drzwiami...których mycie do ulubionych nie należy.. (mazy, zacieki i inne zmory )..
Fajny, naprawdę fajny gadżet.
Żeby była jasność - w naszym domu okna myje raczej mój małż - fizycznie ta akcja mnie przerasta... Ruchomość u mnie na wysokim poziomie ale w kwestii gabarytów to mam spore braki
Wiem, że na rynku jest wersja konkurencyjnego Karchera - i to z bardziej rozbudowanymi funkcjami. Absolutnie nie sugeruję, że któraś jest lepsza. Niezależnie co wybierzecie, ile zdecydujecie wydać pieniędzy - taki gadżet NAPRAWDĘ warto mieć. Mycie okien przebiega dużo, dużo szybciej. Jedyne o czym trzeba jednak pamiętać.. to planując mycie okien, trzeba też zaplanować wcześniejsze ładowanie myjki ;) Co by się i jedno i drugie w czasie zbiegło ;P
Jako, że sprzęcik ten zamówiłam na electro.pl chciałabym przy okazji napisać kilka słów na temat sklepu. Po kilku miesiącach użytkowania - wydawało się nam, że myjka się zepsuła. Zgłosiłam reklamację. Następnego dnia już otrzymałam info, że został wysłany kurier, który odbierze ode mnie wadliwy towar w celu rozpatrzenia reklamacji.
Głupio wyszło, bo okazało się, że myjka jednak była sprawna (brak ładowania wynikał z zepsutego kontaktu). Na szczęście zdążyłam z odwołaniem kuriera i w ogóle całej reklamacji. ALE do czego zmierzam. To info (myślę, że istotne) dla wszystkich tych, którzy się boją kupować sprzęt online w obawie, że w razie usterki będzie problem ze zwrotem/serwisem. Jak się okazuje... są sklepy, gdzie przebiega to sprawnie i ekspresowo. Brawo Electro.pl!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz